Vinn en hemstädning

Jut nu kan man vinna en hemstädning hos Cleaning services hos http://bambi.alltforforaldrar.se/. Det kan jag bara inte undvika att tävla om så skönt att få en ordentig städning utan massa svett och bortspilld tid. Viktigast med en städhjälp tycker jag är att de trivs med sitt jobb, annars känns det inte alls bra. Personer som gillar att fixa och ha ordning och reda. Då blir allting lite enklare!
 
Lite stök hemma är inte en tillfällighet, det är mer en lag
Så Gud vad skönt att få lite hjälp, om så bara för en dag
Med tentaplugg, nattjobb och stress som är mitt och min sambos liv
skulle ordning och reda utan energispill göra vår tillvaro lite mer positiv
 
Tävlingen hittar ni här: http://bambi.alltforforaldrar.se/2012/august/tavling-vinn-en-hemstadning.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!