Sun kissed bodylotion


När vi var iväg på Allum så var det enda jag köpte en bodylotion med en lätt brun utan sol-effekt från ACO. Jag har aldrig använt brun utan sol tidigare... Jag är ju för fan en rockchic, och det enda jag har eftersträvat är motsatsen - att vara så blek som möjligt! Antingen det eller så har jag inte direkt brytt mig. Men nu tänkte jag att jag lika gärna kan testa.

Jag har använt den en gång, och jag fick lite strimmor vid foten (där det ser ut som att krämen har "runnit"), annars märker jag ingenting som ser fel ut. Jag tänkte smörja in benen idag också, och göra det några gånger till nu veckan för att se om det blir stor skillnad. Idag tänker jag dock vara mer försiktig!

Är det någon av er som använder den här? Eller någon annan brun utan sol-produkt? Vad tycker ni om brun utan sol överhuvudtaget? Let me know!

Kommentarer
Postat av: Nalita

sv: Okej jag röstade nu :) röstade på att jag vill veta mer om dig!

2009-05-07 @ 22:27:08
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: Anna, från Sp3a ;)

Hellu Hanna!

Denna bus-krämen har varit min trotjänare i typ 2 år, jag bara älskar den! Dessutom luktar den gott. Kolla hur det blir på halsen och bakom örat bara, för där kan den vara lite knepig att få jämn, men det kan man bara fixa med solpuder.

Kul att du ahr en ny blogg!

Ha det gott, kramar Anna

2009-05-08 @ 21:03:00
Postat av: Sofie

jag har precis köpt den jag med, och jag blev

lite fläcking, kan bero på att jag troligen

har missat på ett ställe, men annars blev det

jättefin färg tycker jag:)

2009-05-23 @ 13:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!