Dålig bloggerska

I suck, jag vet. Det har inte blivit mycket skrivet vare sig idag eller igår, och det är tyvärr inte många kommentarer som har blivit besvarade heller. Det tycker jag nästan är värst... Men jag kom hem väldigt sent från jobbet igår, och var tvungen att ställa mig och laga mat till idag direkt. Idag började jag jobba tidigt, och har haft fullt upp efter jobbet med ärenden och en grillfest med vår lilla "småkör" med respektive. Och nu är jag helt slut...

Jag kan säga att jag idag hämtade hem vinsten från Jossan - finally! Jag har varit så nyfiken. Bilder kommer upp imorgon, jag behöver bättre ljus för att ta okej bilder. Jag blev i vilket fall väldigt glad! Lite guldkant på tillvaron är aldrig fel.

Titta gärna in hos Jossan här. Hon har dessutom precis satt igång en tävling där man kan vinna ett blingat USB-minne! Skitsnyggt är det. Var med och tävla ni med, vettja! (Tävlingen går ut den 20/5-09)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Är redan med i den tävlingen, vill jättegärna vinna!!

2009-05-14 @ 19:48:49
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: agnes

Fan va snyggt det var! :)

2009-05-14 @ 22:43:34
URL: http://aagnesw.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Nja skrivit något i varje inlägg i alla fall :)

Har du?

2009-05-15 @ 20:19:42
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!