Allum nästa!

Jag och Christopher (ja, så heter min sambo, och jag skriver bara "C" ibland för att det är ett så långt namn :P) ska snart iväg till Allum. Jag föll för kjolen som tjejen Blondinbella stylade har på sig. Den kommer från Vero Moda. Numera vet jag jag bara om ett Vero Moda i Göteborgsområdet, och det finns i Partille. Rut m.fl. har ju tagit över alla deras lokaler i Göteborgs centrum! Illa...

C har aldrig varit där, så vi får väl se vad han tycker. Jag har själv bara varit på Allum ett par gånger, men jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om det. Jag kanske bestämmer mig idag! Blir väl att vi äter en sen lunch där också, alternativt tar en fika. Återkommer ikväll med en liten uppdatering, och så tipsar jag om lite fler tävlingar... Vad sägs om en spikmatta, exempelvis? Jag har alltid velat testa, det sägs ju att det är bra för ryggen. 'Til then!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej va kul att du är med och tävlar, lycka till! :)

2009-05-05 @ 17:17:01
URL: http://saandraadaahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!