Utekväll

Igår så träffades jag, Sofi och Louise över en fika och bara snackade i några timmar. Skönt med lite tjejsnack. Jag och Sofi blev himla sugna på att gå ut, så vi åkte till Sofi en snabb runda så hon kunde byta om (jag var tydligen overdressed redan från början ^-^) och tänkte sedan sätta oss på en uteservering och ta någon öl. När vi kom till PC så träffade vi en grupp tjejer som var vänner till Danni, som också kom en stund senare. Det blev liiite mer än några öl, om man säger så. Jag hade i vilket fall väldigt trevligt!


Sofi, Dani och lite grann av mig på den högra bilden.

Jag och Sofi bestämde förresten att vi ska gå på en nybörjarkurs i bugg på Liseberg på måndag! Hon går bugg, men vill lära sig att dansa som kille, medan jag är 100 % nybörjare. Vi få se om jag fixar det!

Kommentarer
Postat av: Heyli

lät ju som en bra kväll de där :)



jaa jag gillar den låten jag, mycket av within temptation är bra :)

2009-06-14 @ 21:28:39
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: steph

rösta på mig till veckans blogg, är du gullig! =)

http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/

2009-06-15 @ 00:22:14
URL: http://mize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!