Mer gratis smink, tack!

Yay, ett presentkort på 250 kr på Kicks kommer någon gång nästa vecka... Härligt! Jag handlade upp mitt förra igår, när jag köpte en ny foundation. Det blev Double Wear i nyansen "Fresco" från Estée Lauder den här gången. Innan har jag haft Individualist i nyansen "Beach 12", också från Estée Lauder, men den är lite väl ljus för mig nu. Huden blir nästan lite grådaskig på foton när jag har den numera.



Som ni ser så har jag sammanlagt fått ut presentkort till ett värde av 1000 kr från GratisMakeup. Jag ska snart beställa ett presentkort á 500 kr på GratisKläder också, för det har jag haft poäng till länge... Jag vet bara inte om jag ska välja Nelly eller H&M! Någon som har någon åsikt om det?

Vill du också få presentkort på smink gratis? Bli medlem här! Om ni däremot vill ha presentkort på kläder, så blir ni medlemmar här!
(fler länkar till gratissidor finns längst upp till vänster på bloggen)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad kul!

2009-07-22 @ 21:19:07
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: bitte

gratis är gott

2009-07-22 @ 23:03:32
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!