Laptop-tävling hos Mogi



Jag tävlar om en HP Mini designad av Tord Boontje på Santa Clause by Mogis blogg.
Är de inte snygga?

Jag vill ha den här snyggingen, tomtemor Mogi 
en julklapp snyggare än det mesta, som genom magi

Min gamla dator har gjort sitt, den borde få vila
Men jag kan inte mitt i all julstress till affären ila

för plånboken ekar ynkligt tom (tom, tom, tom...)
men jag vill hålla koll på mogi.se och en massa .com

Nu håller jag tummar, tår och andan mer än någonsin.
Hoppas att du får en riktigt god jul, och att datorn blir min!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja precis. brukar ta bort tävlingsinläggen när tävlingarna är avslutade.., tycker det förstör bloggen lite med mängder av gamla tävlingsinlägg plus att folk ibland inte läser när tävlingearna e slut och då tävlar i onödan., vad tänkte du på?

2009-12-17 @ 16:14:30
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Heyli

kul att du är med och tävlar igen! :)

2009-12-17 @ 20:29:48
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!