Jag behöver lite hjälp i en tävling

Jag är med i en tävling hos Heyli, en bloggvän till mig. Hon gör riktigt snygga armband, och nu har jag möjligheten att vinna ett! För att vinna så behöver jag ha flest röster den 10/12 kl 20.00.

För att rösta går ni in här, kommenterar det inlägget hos henne och skriver att ni röstar på Hanna/gratisbesatt.blogg.se. Det tar inte ens en minut, så det kanske ni kan offra för att vara snälla såhär i juletider?



Min adventsljusstake (som jag vann ett pris för hos Cult Design).

Det är himla många tävlingar just nu, ni får ursäkta, men jag är ganska tävlingsbiten just nu! Är med i en tävling om en personlig almanacka hos Malin också. Kika gärna in ni med!


Kommentarer
Postat av: Ninnie på Ninni med e

Åh vad avundsjuk jag blir på din ljusstake! Den är grymt snygg! Va gärna med i min tävling jag har just nu, du behöver inte länka! =)

2009-12-11 @ 09:19:15
URL: http://www.ninnimede.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!