Statistikkurs?

Jag sitter nu med hjärtat halvt i halsgropen. Jag har nästan helt och hållet bestämt mig för att gå en grundkurs i statistik på Göteborgs Universitet på två månader i höst. Som en liten mjukstart på universitet/högskolestudierna, och det känns som en fin fortsättning efter att ha jobbat på ett marknadsundersökningsföretag i nästan ett år. Det är en intressant bransch som jag faktiskt kan se mig själv jobba inom även i fortsättningen. Då är det lika bra att testa på en kurs och se om jag gillar det!

Vi gick precis igenom lite repetitionstal från Matematik C, och nu kommer jag ihåg varför tiden innan det nationella provet i Matematik C var så himla fördjävlig. Det hade varit hemskt om jag inte klarar av den här kursen... Då skulle mitt självförtroende krascha, och min plugglust skulle antagligen vara borta för alltid. Men jag fixar detta!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart som fan att du klarar av det! Fast jag håller med dig, det är ju lite pirrigt. Och vem vet egentligen om man kommer trivas på universitetet?

Det kan ju bli så att man trivs så där underbart bra att man pluggar i typ tio år, eller att man bara vill fly så fort en tenta närmar sig...

2009-08-19 @ 17:56:14
URL: http://ordberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!