Hemma från NZ

Nu är jag äntligen hemma, efter en 45 timmar lång hemresa. Herregud, det var verkligen jobbigt. Jag räknade ner hela vägen... Jag sov kanske 5 timmar hela vägen. Så här var rutten:

buss till flygplatsen i Christchurch
flyg mellan Christchurch och Auckland
flyg mellan Auckland mellan Hong Kong
flyg mellan Hong Kong och London
flyg mellan London och Köpenhamn
tåg mellan Köpenhamn och Göteborg



As for den dåliga uppdateringen, sorry about that. Men som sagt, jag ville uppleva NZ utan bloggstress. Jag kan ta en liten sammanfattning av höjdpunkter. Vi flög helikopter över Franz Josef-glaciären och Fox-glaciären, vi åkte jet på Kawarau-floden och jag hoppade bungyjump (trodde aldrig att jag skulle våga, men hello, I did).








   

Och as for min lilla ledtrådslek: det var Hobbiton i Matamata, där de spelade in de olika the Shire-scenerna i Sagan om Ringen. Grattis till de få som hängde med. ^-^


Kommentarer
Postat av: Heyli

åh har du hoppat bungyjump!? fan va coolt, va du nervös när du stod där? :)



opeth är ju bra, det lilla jag har hört! gillar också in flames, men har mest bara hört det nyaste, inte så mycket gammalt. ska lyssna på låtarna sen då vi kopplat in min dator i högtalarna :)

2009-04-19 @ 16:04:43
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!