Hemkomna gratissaker

Jag har skjutit undan att göra det jag hade tänkt göra med den här bloggen - tipsa om gratissaker, tävlingar och rapportera om det jag får hem. Den här bloggen har dock blivit...lite mer än så. ^-^

Här kommer det i alla fall! ICA hade en tävling där de 50 första att starta en blogg hos dem vann smycken, böcker och lite andra vinster. Jag vann den här ringen från TreJDesign - precis i min stil! I alla fall nu på våren.



Under tiden jag var i NZ fick jag också hem en order från gratisgodis.se. Alltid kul! Jag har fått hem fem-sex ordrar med godis under den tiden jag varit medlem. Det är enkelt, och ganska kul! Om ni också vill få hem gratis godis då och då, bli medlem genom att trycka på länken eller på bilden nedan.




Har du fått hem någon kul gratissak på sistone, eller vunnit en tävling kanske? Berätta gärna!

Kommentarer
Postat av: Miranda

gott med godis!

2010-01-09 @ 21:28:26
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!