Försöksdeltagare på Psykologiska Institutionen i Göteborg

Jag tänkte berätta lite om att jag är försöksdeltagare hos Psykologiska Institutionen. Det innebär att jag då och då får ett mail där det står lite om vad det är för slags test det handlar om, och vilka tider som gäller, och om man kan tiderna så anmäler man sig till att vara med.

Testen kan vara utformade på en massa olika sätt. Det kan handla om att fördela tillgångar, att försöka tänka strategiskt i en viss situation och motivera hur man tänker, och en massa andra saker. Det kan antingen vara en studie en doktorand håller på med, eller större studier än så. Studien jag var med i förrgår var internationell, utefter vad jag förstår. Man vill alltså ta reda på hur människor tänker, resonerar och reagerar i olika situationer. Man kan alltid avbryta studien om man känner sig pressad eller obekväm i en situation - men ofta handlar det bara om att svara på frågor i ett formulär.

För att man deltar får man en liten ersättning. Jag har varit med tre gånger. Första gången fick jag 100 kr, andra gången tror jag det var 25/50 kr, och när jag var där i förrgår så fick jag en biobiljett och en trisslott.



Bor du i närheten av Göteborg och vill testa det här?  Gå då in här och anmäl dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!