iCity.se


Har ni varit inne och kikat på iCity? Det är en sökmotor för butiker, varumärken och kampanjer i Stockholm. Här kan man enkelt ta reda på vart Agent Provocateurs butik i Stockholm egentligen ligger, vilka butiker har bra kampanjer just nu eller få viktiga modeuppdateteringar. Just nu rapporterar de bland annat om New Yorkers nya butik i Stockholm, Twilight-premiären, olika modesamarbeten och rabatter.

Det jag gillar allra mest med iCity är att jag surfar in dit för att leta reda på någonting: en adress, någon kampanj eller så, men jag hittar alltid tio andra intressanta saker. Det är en väldigt bra sökmotor för oss som inte bor i Stockholm och behöver lite hjälp på traven med butiker och så, och man kan hitta riktiga pärlor till butiker och man kikar runt lite på sidan.

Jag har suttit och funderat lite på hur sidan kan göras bättre och vad jag saknar, och jag kom på lite saker:

      1.   En slumpfunktion
Det hade varit väldigt kul att kunna klicka på en knapp som på något sätt slumpade ut en butik någonstans i Stockholm. På det sättet skulle man kunna vidga sina jaktmarker, så att säga!


      2.   Söka inom kategorier

Att bläddra igenom allt inom exempelvis kategorin ”inredning” är inte så effektivt. Om man vill hitta en lite roligare inredningsbutik, borde det gå att ordna så att man kan söka på valfritt sökord bland bara inredningsbutiker.


     3.   Mer om er

Jag skulle tycka att det vore kul att kunna läsa mer om vilka NI är


Kika in hos dem ni också. Ni kommer inte att bli besvikna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!