Hong kong 23.59

Har knappt ork att skriva något vettigt, jag tänkte mest ge en liten rapport. Vi har rest i sammanlagt drygt 20 timmar hittills (inkl väntetid), och vi är bara halvvägs.

Tolvtimmarsflighten gick förvånadsvärt bra när det gällde mig oro att det skulle bli tråkigt, för var ch en hade en skärm där du kunde välja mellan 250 filmer, massa musik, TV-kanaler och radio att underhålla sig själv med. Jag rörde inte ens alla modetidningar! Det var värre med sömnen. Det gick knappt. Jag sov kanske två timmar. Det var jävligt obekvämt, och det gick inte att fälla sätet det minsta. Och jag har tre stycken sådana flygturer kvar... -ryser-

Sitter på hotellet i Hong kong nu i alla fall, i säkerhet i en skön säng. Imorgon blir det sightseeing och shopping för hela slanten! Då ska jag vara mer uppåt. Just nu måste jag erkänna att jag är rätt depp... Sömnbristen tar väl ut sitt. Lovar att det blir en mer upbeat rapportering nästa gång! 'Til then...

En trist bild på flygplanet vi åkte med från London till Hong kong. Har upptäckt att min kamera är skitdålig numera, bilderna blir korniga... Jag antar att ni får stå ut!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Damn, been there, done that. De där långa flygningarna tröttar ut som fan. Fast jag måste ändå erkänna, jag gillar fan att flyga...

2009-03-25 @ 23:39:16
URL: http://ordberoende.blogg.se/
Postat av: Belinda

Oj, vad härligt att vara ute och resa! Jag hoppas att du får det bra!

2009-03-26 @ 21:55:02
URL: http://belindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!