Heads up - New Zealand!


Nu är det såhär, kära vänner, att jag drar till Nya Zeeland imorgon!
Det känns helt otroligt att det äntligen är dags. Jag har inte gjort någon research alls, självklart, utan jag får "råplugga" på planet. Det blir ju rätt mycket tid...
Först åker vi tåg till Köpenhamn, sedan flyg till London. Därifrån är det tolv timmars flygresa till Hongkong, där vi stannar i två nätter, och sedan är det tolv timmar till Auchland. Vad fan gör man på en tolvtimmarsflygning? Jag har flugit i tre timmar som mest hittills. Har ni några tips?



 
        


Bakgrunden till resan är att mamma fyller 50 i år (grattis! ^-^) och hon bjuder med familjen på sin drömresa. Det innebär också att C får vara kvar hemma ensam i drygt tre veckor... Fan vad jag kommer att sakna honom.


 
En liten reklamfilm för Nya Zeeland... Jag har alltid tyckt det är roligt att länder gör reklam för sig själva!

Kommentarer
Postat av: celebri

Ha det så bra :) jag lägger till dig på bloglovin och hoppas få se lite bilder när du kommer hem

2009-03-23 @ 10:08:21
URL: http://celebri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!