Vinner jag?


Tävlingen avslutas på torsdag kl 18.00, jag har värvat 190 st, tvåan 142 st och trean 71 st. Jag tror jag dristar mig till att säga att jag tar hem det här... Men man vet aldrig! Om jag vinner får jag hem 500 kr på Kicks. Det är välbehövligt inför hösten! Jag älskar värvningstävlingar, för man kan inte förlora något på att vara med i dem - man får ju fortfarande poäng för de man värvar! Därför kommer jag ha 500 kr att lösa ut även om jag inte vinner tävlingen. Då blir det nog H&M, dock, för jag behöver kläder inför hösten. En varm kofta, exempelvis... Jag brukar vara rätt frusen av mig.


Är du nyfiken och vill testa den här gratissidan? (man kan bl.a. samla ihop poäng och lösa in presentkort på H&M, Kicks och Åhléns) Klicka här!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur gör du när du vävar :o Kan inte värva ng, alla som vill vara med är redan medlemmar.. :(

2009-08-17 @ 22:28:31
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hm jo satte bara ihop ngt, Okej :D

2009-08-17 @ 23:07:48
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!