Rösta på min godispåse!

Gottegris som jag är, så bestämde jag mig för att vara med i en tävling arrangerad av Malaco där man får skapa sin egen godisblandning! Tre stycken per vecka  vinner fem kilo godis var... Mums!

Min påse är fullspäckad med friska, underbart goda smaker av bär och frukt. Smaker som äpple, björnbär och hallon är smaker som alla känner igen och suktar efter! Den här påsen med godis får mig att känna det namnet säger - sweet cravings!

Jag undrar om någon har lust att rösta på min godispåse?

1. Gå in här

2. Tryck på "Alla påsar"

3. Sök på "sweet cravings"

4. Tryck på "Gilla" under min fina godispåse!

Eller så går ni in via direktlänk här. Då kommer ni direkt till min godispåse, men det tar en liten stund för allt att ladda (mellan fem och tio sekunder).


Tack till alla er som tar er tid!


Kommentarer
Postat av: Heyli

jag har röstat!



ja håller med om att det är kul att överraska, klär mig ju inte så extremt direkt, tycker mest att svart är en fin färg. så folk på jobbet t.ex blir jätteförvånade då man börjar prata om musik och vad man gillar, typ "VA de trodde jag INTE om dig" men de är kul :)

2009-08-28 @ 18:05:08
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: m'

bra blogg du har ;)

allt bra? :p

2009-08-28 @ 18:48:35
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Heyli

kul för dig då som bor i göteborg! ;) jag har aldrig sett dem så de ska bli skitkul om vi nu kan åka tidigare än planerat :)



ja man måste ju ha med presentkorten överallt och gärna gå igenom börsen lite då och då också så man kommer ihåg att man har dem :)

2009-08-28 @ 19:22:03
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nya look a likes titt som tätt!

Läs under kategorin "om find my twin" och läs hur det går till! :)

2009-08-31 @ 15:28:21
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!