Godnatt!

Nu lägger jag mig i vår bäddsoffa och läser, och sedan tänkte jag sova... Det känns jättemysigt! Boken jag håller på med är en gammal deckare av Jan Mårtensson som jag lånade av Christophers mamma. Inte världens bästa bok, men den är spännande och välskriven. Och anledningen till att jag ska sova på bäddsoffan är för att mina föräldrar har besök som sover här nere hos oss. De fick vårt sovrum, visst är vi snälla?

Jag har städat av och till hela dagen, så nu är det riktigt fint här hemma. Nu kanske man får lite inspiration till att göra de småförändringarna vi tänkt göra (sätta upp sladdsamlare, sätta upp fler handdukshängare, sätta upp rullgardiner och liknande) och få det färdigt här hemma. Just nu är jag riktigt inspirerad i alla fall... Vem vet, vi kanske t.o.m. packar upp alla flyttkartonger (även de med saker vi inte behöver)?

Jag flyttade Knubbig-lampan från IKEA (det är de vita med körsbärsblommor som vi har) till bäddsoffan, för det är inte tillräckligt ljust för att läsa annars. Jag är helt kär i dem, jag kan inte få nog... Jag vill ha en Knubbig-lampa i varje fönster!

Men, ja, godnatt på er! Dröm sött!


Kommentarer
Postat av: FELICIA

Sv; Mm! :) Koftan kommer från ginatricot, och kostade 199 kronor :)

Hur mårs det då? :D

2009-08-28 @ 23:45:32
URL: http://feliciaochjulia.blogg.se/
Postat av: Laila

ser mysigt ut=)

2009-08-29 @ 02:00:21
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: emelie

hej hej!!



Vilken fin blogg!!

sån där lampa har jag också!! ;P

hur länge har du haft din blogg?



kram

2009-08-29 @ 12:02:04
URL: http://emers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!