Babbel och Campadre

Idag var ingen kul dag. Jag haft spänningshuvudvärk hela dagen, och jobbade självklart dubbelpass (13-21) idag igen. Sen börjar jag klocan nio imorgon, och det är inte roligare det... Imorgon kväll är det dessutom jobbfest, så jag hinner bara hemom och byta om snabbt, och sedan dra igen. Det har blivit lite väl mycket stress nu på sistone. Här hemma ser det ut som ett bombnedslag dessutom, vilket alltid gör mig nedstämd. Känner mig som en dålig människa när det ser ut såhär. Det ser verkligen inte klokt ut...

På torsdag fram till lördag är jag ledig, så då ska jag och Christopher försöka få in så mycket kvalitetstid tillsammans som möjligt (vi går runt och saknar varandra trots att vi bor tillsammans, eftersom vi ses så himla sällan). Gå på bio (jag vill gärna se Änglar och demoner) och gå ut och äta, kanske. Picknick om det blir fint väder. Har ni några bra förslag?

Btw, ett litet tips också:



Bli medlem i Campadre - Du får upp till 70 % billigare kläder och accessoarer från kända varumärken.

Det är en sida (helt kostnadsfri) där man får erbjudanden och rabatter på kända märken som Björn Borg, Canada Goose, Calvin Klein, Casall, DKNY, Levi's och många fler. Som det står så kan man få upp till 70 % lägre pris på varor från de märkena! Så bli medlem nu, och se om det finns något bra erbjudande för dig. Som sagt, att bli medlem är helt gratis!

Kommentarer
Postat av: Em

Jag är medlem på camprade, jättebra!!

Hoppas du får en bra dag!

Kram, Em

2009-05-21 @ 08:45:53
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!