Freestreet

Jag har ett tips om en relativt nystartad sida där det är lättare att få poäng, eftersom inte så många har upptäckt den än.

På sidan samlar du ihop poäng som du sedan kan lösa in till presentkort i en massa olika affärer. Några exempel som jag tycker verkar bra är H&M, Kicks, Åhléns, Nelly.se, Siba, Stadium, Polarn o. Pyret och The Body Shop. Du samlar ihop poäng precis som vanligt, d.v.s. genom att besöka hemsidor, svara på undersökningar, ev. ta del av erbjudanden och värva. Du får 6 poäng per värvning, vilket är lite mer än vanligt. Uppdragen (gratiserbjudanden och kostnadsfria registreringar) ligger väldigt tydligt och snyggt, så det är väldigt lätt att samla ihop de första 100-150 poängen. Den första utbetalningsnivån ligger på 365 poäng, vilket är ganska bra det också. Bli medlemmar och testa! Det kostar självklart ingenting att bli medlem, och frakten är också kostnadsfri (annars hade jag inte tipsat om det ^.^).



Bli medlem nu och gör mig glad! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!