Svar på frågorna

Finns det några låtar du aldrig ledsnar på, vilka i så fall?

Oj, har du en vecka? Jag kommer aldrig att tröttna på samtliga låtar av Opeth och Porcupine Tree. Jag kan nämna tre andra låtar som jag bara inte KAN lyssna sönder:

Muse - Supermassiva Black Hole (youtubeklipp här)

Loke - Sommarkatt  (länk till hemsida här)

Freak Kitchen - Appetizer (youtubeklipp här)


Vad brukar du göra på fritiden?

Jag brukar vara med vänner, blogga, fixa med alla gratissidor och så, umgås med min sambo, lyssna på musik, sjunga... Shoppa när jag inte är för pank.


Hur gammal tror du att du är när du skaffar barn?

Haha, när jag var runt femton ville jag ha barn när jag var 23, men det känns jäkligt nära nu... Jag har inte ens börjat plugga på högskola/universitet eller kommit på vad jag vill göra med mitt liv. Kanske när jag är 27-28?


Var hittar du alla tävlingar?

Egentligen vill jag inte avslöja det, då kanske många slutar att besöka mig... Men å andra sidan så deltar jag bara i de tävlingarna som intresserar mig, så det blir ett litet "finurval" av tävlingar hos mig... ^-^ Den sida jag besöker mest är den här, för hon lägger upp allt. Jag har några fler, men de ser jag mest som ett komplement till hennes blogg. Sedan tipsar ni söta läsare mig ibland också, och det är jag tacksam för!


Jag undrar varför du började blogga?

Jag hade tidigare en annan blogg (titta in hos den här) som bara var en personlig blogg där jag skrev om mitt liv. Den startade jag för att jag ville skriva av mig, helt enkelt. Den här bloggen startade jag däremot mer för att tipsa andra om det jag tycker är kul, och för att kunna påverka lite grann. Jag har som ni kanske har sett skrivit lite om Europaparlamentsvalet och Piratpartiet - det var inte meningen att skriva om mina åsikter eller så mycket om mitt liv på den här bloggen, men det är svårt att låta bli...


Varför har du inte lagt ut en bild på dig själv på bloggen? Jag såg ingen iaf....

Det är för att jag inte har så många bra bilder, p.g.a. att min hårddisk kraschade tidigare i år. Jag vill helt enkelt visa mig från min bästa sida i början. ^-^

(men om ni går in på min gamla blogg, så finns det faktiskt bilder där)


Vad är det bästa du har vunnit/fått gratis?

Det jag blivit mest glad för rent spontant var nog för fem-sex år sedan när jag vann fribiljetter till en The Rasmus-konsert (jag hade en period där jag var jätteinne på dem). Annars tror jag att det var när jag vann en korsett hos Plaza Kvinna, även om jag inte har haft på mig den annat än hemma. Den är så söt!



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Bra svar! :)

2009-05-17 @ 18:39:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Vilja

Intresserad av en ny design? Kolla bloggens meny en tävling pågår :)

2009-05-17 @ 20:11:41
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Heyli

har lyssnat på muse och freak kitchen nu, skitbra ju!! :) lokes låt vet jag inte om jag hittat, länken funkade inte :/ men du verkar ha bra musiksmak du! kan du inte säga en bra låt med porcupine tree också?? har aldrig hört talas om gruppen och hatar att leta ny musik själv, för träffar jag på en dålig låt först så ger jag upp och tror att alla är lika dåliga :p

2009-05-18 @ 00:08:24
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!