Nystartad gratissida - gratis biobiljetter och presentkort på Ticknet!

Gratis biobiljetter eller presentkort på Ticknet? Det kan du lätt tjäna ihop på den nystartade sidan Gratisnöje. Det verkar vara lätt att samla poäng, och har ett liknande koncept som GratisSkor och GratisMakeup. Eftersom den är nystartad är det lätt att värva folk, dessutom... Sidan har bara runt 200 medlemmar än så länge. Redan när du har fått ihop 300 poäng kan du beställa en biobiljett, och när du blir medlem får du 50 poäng i startbonus. Bli medlem nu, och gå på en massa konserter och bio i sommar. ^.^ Bli medlem här!


 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Va gärna med i min tävling och ta chansen att vinna Make Up Store eller FACE Stockholm sminkprodukter!



http://carooliinaaa.blogg.se/2009/may/utkast-nu-startar.html

2009-05-02 @ 01:48:55
URL: http://carooliinaaa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jess! Tävlingskategorin är tillagd :-)

2009-05-02 @ 10:23:12
URL: http://lejoss.blogg.se/
Postat av: Jossan

Svar på frågorna! :-)







1. Har du varit inne på min blogg tidigare?

Jadå, många gånger!



2. Vad tycker du om min blogg?

Tycker den är helskön att du samlar alla tävlingar på ett ställe. Men det är väl hela tanken ;) Tycker att den har en bra design, och lätta att läsa ur.



3. Vad är det bästa med min blogg?

Såklart alla tävlingar, och att du la till min tävling ;)



4. Och vad är det sämsta?

Hittar inget



5. Vad kan jag göra för att förbättra min blogg?

Hmm, svårt! Eftersom det inte direkt ska vara någon personlig blogg som jag förstår så har jag inte så mycket förslag. Har du någon "egen" blogg?

Hade varit kul att se personen bakom bloggen :)

2009-05-02 @ 10:27:05
URL: http://lejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!