Jag=veckans blogg?


Just nu har jag värvat 185 personer till GratisMakeup... Många av de jag har värvat har skrivit och tackat för att jag fick dem att upptäcka sidan, dessutom. Det känns riktigt bra! Jag kanske ska ta och beställa hem ett presentkort snart. Vad tycker ni?


P.S. Om någon känner för att göra något snällt, så gå in här och rösta på mig som veckans blogg, så har du dagens goda gärning klappad och klar! Om inte, så håll koll senare här på bloggen, för då kommer det upp lite mer tävlingstips... See y'all then! D.S.

Kommentarer
Postat av: Lotta

SV: Nej, den är från Clinique. Med frakt och faktura blev det 190 kronor

2009-05-06 @ 16:02:42
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!