En vanlig morgon

Nu sitter jag här och gör ingenting. Jag har pysslat lite med värvningar till GratisMakeup (221 värvade nu), och läst de blogguppdateringarna jag missade igårkväll och tidigare imorse. Var uppe och kollade brevlådan nyss, men posten hade inte kommit. Jag väntar med spänning på goodiebagen från Jossan! Jag hoppas den kommer idag. Jag är så himla nyfiken av mig, så sånt här är ren tortyr.

Igårkväll använde jag mig för första gången av en anti-spot pen (från Garnier). Det fungerade rätt bra! Jag önskar att jag hade mer koll på vad som fanns när jag gick i skolan, det hade gjort att jag känt mig mycket bättre... Men, men!


Idag ska jag jobba dubbelpass, 13-21. Det ska bli kul, för vi har rätt intressanta projekt igång just nu. Jag tycker mest om att jobba dubbelpass, eftersom det vanligtvis innebär att sitta på ett projekt de första tre timmarna, och sedan byta till ett annat (och det är vanligtvis kvall, som är roligast). Omväxling förnöjer!

Någon som inte vet vad jag jobbar med? Gå in på kategorin "Personligt" och leta upp inlägget där jag har lagt in en bild på en massa eldflammor - där får ni veta! Jag kanske kommer ha en frågestund snart också. Skulle ni vilja det?

Kommentarer
Postat av: Catherine

Jag har provat det mesta inom "finn-medel" faktiskt och jag skulle nog rekommendera dig att testa basiron faktiskt. Det är ett läkemedel som säljs på apoteket.

Första gången jag använde det som blev hela ansiktet rött och svullet och jag trodde att det var slutet för mitt användande av det. Men sen provade jag det igen efter någon vecka och det har fungerat felfritt sen dess! Det är det bästa medlet jag har provat! Tar bort både finnar o pormaskar på bara en dag eller två! :)

2009-05-12 @ 11:29:50
URL: http://the-crooked-teeth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!