En god frukostvana


Det har blivit lite si och så med frukosten i princip ända sedan jag och C flyttade ihop. Han äter nämligen inte frukost, och sover mycket längre än jag (som de flesta killar), och då blir det inte att man anstränger sig, eller ibland helt skiter i frukost. Nu ska jag däremot skapa en bra frukostvana! (vad det där lät som en Kellog's-reklam ^-^)

Idag blev det fil med russin och bananbitar, vilket är jättegott och bra. Har någon av er några förslag på bra, riktigt goda frukostrecept?


Kommentarer
Postat av: Annas tävlingsblogg

Tack snälla för att du länkar till mig :-)

2009-05-23 @ 18:06:30
URL: http://molnboanna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Havregryns gröt med sylt är faktiskt gott :)

2009-05-23 @ 22:34:32
URL: http://lisacarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!