Den sista femtedelen!

Jag och C var precis iväg och kollade lite på Media Markt. Det blev inte att köpa något idag, men C är väldigt sugen på en kamera & en laptop, medan jag verkligen behöver en ny stationär dator. Min nuvarande har ett RAM-minne på 256 MB - not good. Den går jäääkligt långsamt, och hänger sig titt som tätt. Det är därför jag för det mesta sitter vid min laptop (och oftast i bäddsoffan ^-^). På vägen hem hyrde vi The Happening. Jag kollade på den när den var rätt ny, men klarade bara fyra femtedelar (därav titeln på inlägget). Nu ska jag klara den sista femtedelen!



Jag klarar egentligen inte av skr'äckfilmer alls. Jag kan inte sova ordentligt, och har ångest i veckor efteråt. Jag försöker att undvika dem så mycket jag kan. Grejen är att The Happening beskrivs som en "skräckthriller", så då ska jag väl klara den sista femtedelen? Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: malin

Nej det har jag absolut inget emot :) bra att få lite kritik oxå. Jag vet inte riktigt vad jag tycker än. Känns ovant, får se :) Bra att du sa till om texten. Ska fixa allt småpill senare då jag orkar. :)

2009-05-21 @ 19:56:54
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Josie

Det är en bra idé! Men att råna banker ger tyvärr högre straff än att mörda, och jag skulle ju inte mörda själv, så det blir nog lite längre straff. ;)



Dessutom är ju det andra alternativet inte olagligt, dvs om mannen har dåligt hjärta. :)

2009-05-21 @ 22:39:52
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Elena

Jag tycker skräckfilmer är roligt.

2009-05-21 @ 23:16:48
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!