New Zealand-report

Hey ho. Nu är vi här i Nya Zeeland, och det är underbart. Vädret är fint. Inte bastuvärme, utan runt 25 grader i skuggan. Jag tänkte mest skriva för att säga att jag inte kommer att lägga ner så hemskt mycket tid på att uppdatera om resan medan jag är här, eftersom det tar för mycket tid och energi. Jag tar hellre den tiden till att uppleva Nya Zeeland. Självklart kommer jag att skriva, men inte lika mycket.

Nu är vi i Takapuna, ett litet mysigt samhälle precis utanför Auckland. Vi var inne i Auckland igår. Vi åkte dit med färja och turistade oss. Idag var vi ute på en ö som bildades i ett vulkanutbrott för 600 år sedan. Väldigt fin natur. Ön hette Rangitoto Island.
 

En palm vid Devonport, där vi tog färjan till Auckland


Auckland från färjan


Sky tower i Auckland


Rangitoto Island

Kommentarer
Postat av: sara

Passa på att bli medlem på en HELT NY sida med mycket få medlemmar:http://gratisgratis.nu/?t=450. Få massa poäng bara genom att klicka på länkar, och det är lätt att värva medlemmar eftersom så få har hunnit hittat dit!

Jag har varit medlem i en timme och redan fått ihop till ett helt gratis presentkort!

2009-03-29 @ 15:09:57
Postat av: Anonym

hejsan, tack tack, åh vad härligt de ser ut. ska du vara där länge?

2009-03-29 @ 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!