I love candy!

I onsdags så kom det en trevlig överraskning. Jag fick hem fyra stycken stora godispåsar från Malaco Truly! De skickar ut smakprov på sina två nya smaker: Truly Salty och Truly Sweet&Sour. Lakrits var sådär, men den andra, sura varianten: mums! Tyvärr har erbjudandet gått ut nu, men jag ska vara lite mer på hugget och tipsa nästa gång... I promise. :P



Samtidigt kom ett prov av LdB:s nya hudkräm med Aloe Vera. Jag får utskick från LdB:s VIP-klubb, där man får erbjudanden, information och, som nu, i vissa fall testa nya produkter. När jag har testat det i några dagar ska jag fylla vad jag tyckte om doften i ett formulär. Nu har jag tappat bort pappret med länken. Jag hoppas att de påminner mig på mailen... Annars är det lite dumt av dem.

Här är länken till LdB:s hemsida, om ni också vill gå med i VIP-klubben. Det är helt gratis, förstås!



Kommentarer
Postat av: Pauoli

Hej Hej!



Idag ska jag umgås med min

kille Oskar. Vi har nyss haft

snöbollskrig, men han åkte hem

för typ 15 minuter sen. Jag ska

snart simma o sen ska jag se på

Beck! Vad har du gjort idag?



Om du har lust så får du gärna

skriva svaren i min blogg.

Frågor:

Hur gammal är du?

Vilken är din favvo färg?

Har du husdjur?



Kram PAuoli

2009-03-15 @ 16:55:42
URL: http://pauoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!