Hemkommet 2/3-09

Igår så fick jag riktigt roliga saker på posten.

Först och främst så kom det hem en godispåse från http://www.braodds.com/, som jag fick för att jag mailade fem vänner och berätta om sidan. Just nu finns det 71 påsar kvar, så skynda er att göra detsamma!



I brevlådan låg även en liten svart fickspegel från Tena Lady som jag har fått för att jag har besvarat ett formulär.

Sedan, inte nog med det, så fick jag hem ett startkit från GfK, ett undersökningsföretag. Jag har nämligen anmält mig och min sambo som hushållspanel. Det innebär att vi i en Internetdagbok registrerar alla inköp vi gör inom vissa köpkategorier (ex. Hus & Hem, Hygien och liknande). Det handlar i princip om att man ska registrera köp som inte är livsnödvändiga som exempelvis mat. För detta får man då poäng, och ju mer lojal man är (rapporterar löpande), desto mer poäng får man. Sedan får man ibland erbjudande om att delta i extraundersökningar, som man oclså får poäng för. Dessa poäng kan man sedan beställa hem olika varor från en katalog de har. Det är allt från ryggsäckar, ljushållare och småsaker till DVD-spelare och dammsugare. Det tar inte så hemskt lång tid att samla poäng till saker heller. Med det här kitet fick vi en penna, en mapp och en liten planerare att sätta upp på kylskåpet. Det var mycket bättre och roligare än jag trodde att det var när jag anmälde mig!

Här finns det information, och anmälningsformulär (det är "Sverige i Fokus"  som vi är med i): http://www.gfk.com/se/participation_researches/hushllspanel/index.se.html



Kommentarer
Postat av: Mariekawaii

tack för tipsen!

2009-03-17 @ 20:26:54
URL: http://luckytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!