Gratis bio (Shopaholic och Dumpa honom!)

En roligare sak var att jag kollade http://www.gratisguiden.se/ precis innan jag gick till jobbet, och såg att NRJ hade gratis förhandsvisning av filmen "Shopaholic". Jag skrev ut talongen och hämtade ut biljetterna på lunchen. Några tjejer från jobbet kopierade den och hämtade ut biljetter de också, så där gjorde jag en god gärning. ^.^ Ska se filmen den 12/3 klockan 18.00.

I torsdags såg jag sedan att Veckorevyn har en förhandsvisning av filmen "Dumpa honom" samma kväll, men klockan 21.00. Göra en dubbelbiokväll kanske? ^.^  Jag tror inte det, eftersom man ska hämta ut biljetterna den 10/3 på Filmstaden Bergakungen, och dit hinner jag inte på lunchrasten om jag ska hinna äta också.
Om någon annan vill se den, så är länken;
http://www.veckorevyn.com/kandis/artiklar/2009/se-filmen-fore-alla-andra-1/index.xml
Ett tips är att klippa ut artikeln och skriva ut från Word eller liknande, annars skrivs hela sidan ut, med annonser och allt.

Kommentarer
Postat av: E.

Tack så hemskt mycket :)

Puss.

2009-03-15 @ 11:59:31
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!