VR-eventet

Jag ar nu på VR-eventet i Nordstan (de har bytt plats p.g.a. regnet). Blev lite småsur när de inte fanns vid Drottningtorget, och inte i Nordstan, vid Kungsportsplatsen, Götaplatsen eller på Gustav Adolfs tog (kollade dar ifall att de råkat skriva fel torg). Men sedan, vid tjugo i två, sa såg jag att de hade dykt upp i Nordstan. Yay!

Jag har nu varit med i ASUS-tävlingen dar man kan vinna en ASUS EE PC Seashell. Sedan får ni gå in och rösta på min bild, tycker jag! Datorn verkar skitbra, och sa lätt! Den vager bara 1.1 kg. Fashionwalken blev det också, men jag kommer INTE ha alla rätt, inte ens i narheten.

Nu börjar nog en prisutdelning, så nu drar jag!

Kommentarer
Postat av: steph

sv: en killkompis's lillebror. :)

2009-06-10 @ 20:26:49
URL: http://mize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!