Europaparlamentsvalet och gratis bio

Igår var det en bra dag! Dumt nog fick jag inte med mig kameran, det fanns en del att fota... Live and learn! Jag och C åkte in till stan vid två, käkade på Subway och gick sedan och förtidsröstade i Nordstan. Det känns bra att ha fått det gjort! Vilka tror ni att jag röstade på?

Sedan var det dags för honom att dra sig till jobbet (han jobbar som ordningsvakt, om jag inte har nämnt det), så jag satte mig och solade vis Vasaplatsen och väntade på att Lillebror skulle träna färdigt. Jag var nämligen inbjuden till Interfloras kundkväll med en vän, där det bjöds på dryck och lite tilltugg, fina blomsterarrangemang och så hade de en gratis förhandsvisning av "Last Chance Harvey". Jag och Lillebror (som heter Johan egentligen, och han är inte min lillebror) hade inga direkta förväntningar på den, men den var faktiskt ganska bra!

Efter det tog vi en fika med Christopher, som slutat jobbet. Det blev varsin smoothie (en blåbär, en hallon och en mango - gott!). Sen var det dags för Lillebror att ta sin buss, och jag och Christopher tog en liten promenad ner mot Centralen. En mysig dag!


Kommentarer
Postat av: Heyli

hehe tack ;) ja de beöhvs städas här med kan jag lova! men nu sitter jag här igen.. :p



ja de vore lite skoj faktiskt om de va hon :) inte ofta man ser en bloggare i lilla staden som jag bor i liksom

2009-06-02 @ 12:57:45
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Nina

tack sötnos! :)



kram

2009-06-02 @ 13:07:09
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!