Dagens goda gärning?



Hejsan alla snälla människor! Jag fick igår en liten kommentar från Sune...the girl, en av dem som hjälpte mig mycket i tävlingen om datorn. Såhär löd den:

Hej gumman! Nu när jag hjälpte dig med att vinna datorn, skulle du vilja hjälpa mig med ett inlägg då? Jag är med i en fototävling och det är bara att trycka på länken och rösta på min katt Iza :) Tack på förhand.
http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=4565


Gör dagens goda gärning - gå in och rösta på en bild på hennes söta katt så att hon kan vinna en kamera! Det tar bara någon sekund. Gå in och rösta här!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hihi :) btw vet du när sista dagen är för att skicka in bild till vr?! om modellsaken?

2009-07-18 @ 18:18:32
URL: http://rockhardfucksafe.blogg.se/
Postat av: katta

sv: Hehe okej tack så mkt! Hehe jag ska inte tävla, frågade för en kompis undrade =)

2009-07-18 @ 19:08:37
URL: http://rockhardfucksafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!