Comeback

Jag har tagit en välbehövlig, utannonserad bloggpaus som blev mycket längre än vad jag tänkt mig. Jag tappade helt enkelt lusten för ett tag. Men nu är jag tillbaka!

Först och främst kan jag nämna att jag nu sitter och bloggar från min fina Eee PC Seashell, laptopen som jag vann! Den är behändig, snygg och har rätt bra batteritid (mellan fyra och sex timmar). Det var jäkligt mycket jobb att få den, alldeles för mycket, men nu när det är över känns det riktigt bra. Om ni vill läsa mer om laptopen så kan ni göra det här.


Sitter just nu och lider av ett litet sår som jag har i halsen, förmodligen av tacosen vi åt igår... Jag straffas för att jag gillar de hårda skalen. Vad tycker ni är bäst? Hårda skal eller tortillias?

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Oj.. Nää.. Jag vet inte hur stor summan, men de är måånga tusen iaf : )

2009-08-17 @ 20:12:12
URL: http://lindablom.se
Postat av: Heyli

kul att du är tillbaka!! :D



sånna där tacochips vill jag ha trots att man kan göra illa sig på dom :)



vi har nåt dumt lås på tanklocket, går att vrida åt båda hållen och man ska trycka samtidigt för att få upp eller nå, skitdrygt och pinsamt då man står där och ska tanka haha och inte får upp :p

2009-08-17 @ 20:55:41
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Erika Nordin

tortillias

2009-08-17 @ 21:48:35
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!