Nu är tävlingen hos Lily igång!


Det var verkligen inte som jag trodde! Jag har inte sett en sån här tävling förut... Men det är ett riktigt roligt koncept! Så här funkar det:

Fem bloggerskor tävlar om att få ihop flest kommentarer till ett inlägg - antalet kommentarer hos den som vinner kommer sedan att avgöra en summa som Comviq skänker till "Min stora dag", en organisation som förverkligar svårt sjuka barns drömmar.

Om det blir Lily som får flest kommentarer får en av de som kommenterat ett kontantkort tankat med så mycket pengar, som kommentarerna skiljer mellan 1:an och 2:an av bloggerskorna i tävlingen... in och kommentera nu, om inte den goda saken räcker! ^-^

P.S. Jag har försökt leta upp i alla fall någon av de andra som också är med och tävlar, men inte hittat någon annan än... Vet att Johan tackat nej till erbjudandet, dock... Vet någon av er vilka de andra är som deltar? D.S.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Klart de är okej!! : )

2009-04-27 @ 00:32:51
URL: http://lindablom.se
Postat av: SNACKERS

kul med annorlunda tävling :)



Kul att du kikade in på min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin så missar du inga fler inlägg =)

2009-04-27 @ 10:05:26
URL: http://snackers.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Är också med ;)

2009-04-27 @ 23:51:29
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!