Måndagshopping

Det blev en liten shoppingrunda och mackor på Subway med pojkvännen igår. Han var tvungen att köpa skor att ha på jobbet (väktare/ordningsvakt, han blev precis behovsanställd) och även lite saker på Apoteket. Jag tror det var därför han gick med på shoppingen. Det är inte direkt hans favoritsysselsättning med mig. :P



Jag köpte bland annat de här skorna. De är egentligen för låga för min smak, men de är så sköna (och snygga), så jag hade lite överseende med det. ^-^ Jag tror att de kommer att bli skitsnygga tillsammans med mina leggins med dragkedjor från H&M.

Kommentarer
Postat av: Heyli

önskar att jag använde nån slags ansiktsvård men det gör jag inte :p tvål och vatten, smörjer in ibland med niveaansiktskräm typ, kan verkligen inget om hudvård, smink eller nåt sånt.



haha min blogg är verkligen inte ens halvstor, har allt mellan 50 och 150 besökare om dagen, bara det att dom som besöker mig gillar min blogg så dom kommenterar hela tiden och så, så då kan det se ut som att den är lite halvstor :) grymt bra att värva 107 st!! jo jag är medlem där också.

2009-04-21 @ 14:37:09
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Moa

söta

2009-04-21 @ 21:31:45
URL: http://mooaj.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv:Kikade runt på någon bloggs kommentarer och kom in på din :)

2009-04-22 @ 18:57:39
URL: http://mooaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Highlights
Bra gratissidor
GratisMakeup Gratis5 GratisKläder GratisSkor Gratis-Fashion GratisNöje GratisGodis Sommarglass GratisMode GratisBio GratisMat Pointshop GratisDator GratisTvspel GratisSkraplotter FreeStreet

Kontakt: [email protected]

Follow gratisbesatt


www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!